Edwin de Groot, manager marketing, communicatie & business intelligence bij NRC Media, is per 1 januari vertrokken. De reden van zijn vertrek is 'een nieuw inzicht vanuit de directie over de invulling van de afdelingen marketing en business intelligence binnen de NRC Media advertentieafdeling'. 'In de nieuwe structuur is er voor mij geen rol weggelegd', meldt De Groot in een mail aan zijn collega's. Eerder vorig jaar vertrok commercial director Martijn Standaart al.
NRC Media werd in december definitief verkocht aan Mediahuis/Corelio, de Stichting Democratie en Media (SDM) en de Vereniging Veronica, nadat Egeria het mediabedrijf in maart officieel in de etalage had gezet.
De Groot was 3,5 jaar marketeer bij NRC Media. In die tijd heeft hij onder meer mede gebouwd aan de merken NRC Media en NRC Carrière. Verder was er de introductie van NRC Media Insights, het Insight Live event en NRC Media Academy.
De Groot gaat zich verder oriënteren op de toekomst.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!