Jaguar geeft Armin van Buuren hoofdrol in internationale campagne

De nieuwe campagne van Jaguar focust op social media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Armin van Buuren speelt de hoofdrol in de social media-campagne ‘The Experience of a Lifetime’.

Arminxe
De campagne speelt zich gedeeltelijk af op . Daar is een video te zien waarin Armin van Buuren over het circuit rijdt. De film legt het verband tussen het optreden voor 100.000 fans en het rijden in een Jaguar XE. De website linkt naar alle gesprekken met de hashtag .

Wedstrijd
Onderdeel van de campagne is een wedstrijd waarbij deelnemers kans maken op een weekend Ibiza inclusief een ontmoeting met Van Buuren, een rit in de Juaguar XE en een feest in Ushuaia. Alle deelnemers van de wedstrijd krijgen daarnaast toegang tot vier Spotify-playlist die worden beheerd door Van Buuren.

Verjonging
Armin van Buuren is al langer Jaguar-ambassadeur in Nederland en de samenwerking wordt nu internationaal uitgebreid. Volgens Marketing Communicatie Manager Aldo van Troost past de actie bij de verjonging van het merk Jaguar.

Automerken en dj&;s
Automerken zoeken vaker de samenwerking met dj&;s, zo begon Volvo twee maanden terug een

;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie