Onder de naam ‘Kleur het leven’ lanceert ING een nieuwe campagne ter gelegenheid van Europride 2016. De campagne bestaat onder andere uit een levensgroot doek, gemaakt door kunstenaar Ottograph, waar Kleurambassadeur Jamai Loman de laatste hand aan heeft gelegd. Het doek blijft hangen tot en met aanstaande zondag aan het balkon van Carré, waar ING overigens hoofdsponsor van is.
De campagne houdt verder in dat het ING-logo in regenboogkleuren zichtbaar is op alle social media-kanalen, geldautomaten en videoschermen op alle ING-kantoren. Op 6 augustus wordt het logo op abri’s weergegeven langs de route van de Botenparade en op het Rokin-kantoor. Daarnaast worden op deze dag regenboogkleurpotloden uitgedeeld bij het Rijksmuseum voor de activiteit #Hierteekenen en aan het Rokin.
Volgens Loman moeten we het leven kleur geven en afstand doen van het zwart-witdenken. ‘De vrijheid om jezelf te kunnen zijn is belangrijk voor mij. De diversiteit van mensen om me heen geeft het leven kleur’, zegt de zanger/presentator. ‘Tijdens Europride en nu vlak voor de Canal Parade besef ik meer dan ooit dat het veel meer is dan een feestje waar je je ogen uitkijkt. Ik zie het als een krachtig statement waarmee we als Nederland laten zien dat we daadwerkelijk staan voor diversiteit. Het is een feest van en voor ons állemaal.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!