Deze week worden door het SMIN de Customer Media Awards uitgereikt. Bestemd voor customer media, of relatiebladen of sponsored magazines of ?..
Hoe dan ook, het is een markt die behoorlijk groeit. Iedere club moet zijn eigen blad voor zijn klanten.
Vandaag klopte Hunkemöller aan, want de lingerieketen heeft nu ook het eigen tijdschrift 'Fabulous' gelanceerd.
Het is een 'fashion en lifestyle magazine', dat speciaal en exclusief ontwikkeld is voor de MemberCard-houders van Hunkemöller.
Vier keer per jaar krijgen zo ruim 300.000 vrouwen de glossy gratis thuis gestuurd.
De lat ligt hoog: 'Fabulous is een glossy waarin Hunkemöller haar members telkens verrast, verwent en inspireert', schrijft de firma H. enthousiast.
'Fabulous biedt de lezer interessante interviews en reportages. Informeert haar over de laatste trends op gebied van beauty en fashion, lifestyle en natuurlijk celebrities. Daarnaast wordt in elke editie de nieuwste Hunkemöller-collectie gepresenteerd en zit het vol met aantrekkelijke en exclusieve aanbiedingen.'
Fabulous is voor de Nederlandse markt. Bij succes wordt gekeken naar een eventuele internationale verspreiding.
De keten meldt dat het aantal card-houders wekelijks groeit (en dus de oplage) met 5.000. En dat is best veel?
Op zich wel vreemd dat het toch weer in print moet, je zou denken dat er online ook wel het een en ander kan. Neem bijvoorbeeld BomVol van Bol.com, aardig gemaakt en als de ontvanger steeds op bepaalde items klikt, dan krijgt hij een daarop aangepaste versie.
Ik zit niet in de jury, maar BomVol lijkt me een gedoodverfde winnaar...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!