Hutspot biedt ontwerpers, kunstenaars en ondernemers de kans om op een laagdrempelige manier hun producten te presenteren aan een groot publiek. Dit gebeurt onder meer in twee grote conceptstores aan de Van Woustraat en de zojuist geopende Rozengracht in Amsterdam.
Door de samenwerking beschikt Het PR Bureau over winkelruimte waar merken, media en artiesten worden gepresenteerd en exclusieve producten tijdelijk worden verkocht. De overeenkomst loopt voor minimaal een jaar.
Ruim baan voor merkbeleving
Op 1 december opent Hutspot wegens groot succes van de eerste concept store op de Van Woustraat, zijn tweede zaak aan de Rozengracht in Amsterdam. Dit moment is tevens de kick-off van de samenwerking tussen Het PR Bureau en Hutspot.
Ruben Cusell van Het PR Bureau: ‘Het is een volgende stap in onze strategie om met retailers samen te werken bij de introductie van producten of imagocampagnes bijvoorbeeld. Hutspot biedt ons de kans om te experimenteren, zowel met eigen events als met innovatieve producten van onze klanten.’
Ontmoetingen
Veel merken die online actief zijn hebben nu behoefte aan een fysieke ontmoetingsplek, aldus Cusell. ‘Verder is het geweldig om jonge talenten, in welke discipline dan ook, zo’n podium te kunnen bieden. Wij vinden Hutspot helemaal van deze tijd: laagdrempelig, actueel en relevant. Iedereen met een goed idee kan binnen een paar weken zijn collectie, design of ander creatief product presenteren.’
Ook Nick van Aalst, medeoprichter van Hutspot verheugt zich op de samenwerking. ‘Als tegenprestatie in de samenwerking krijgen we advies van de creatieven en strategen van Het PR Bureau. We hebben de behoefte om verder te praten over de ontwikkeling van Hutspot als merk.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!