Dubbelslag data awards voor KLM

Tijdens het DDMA-congres ‘Data en Dialoog in de praktijk 2012’ heeft KLM de Customer Data Award 2012 gewonnen. Volgens de jury verdient de luchtvaartmaatschappij die prijs vooral voor de wijze waarop interacties en klantgegevens vanuit social media met communicatie worden gecombineerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Award is een erkenning voor organisaties die zich focussen op het optimaliseren van de dialoog met hun klanten. “KLM toont aan hoe belangrijk het is om gestructureerd customer data op te slaan en af te handelen. Zij lopen consequent voorop als het gaat om het combineren van klantgegevens en interactie vanuit social media. Hiermee laten zij zien dat KLM klaar is voor de toekomst waarin naast communicatie en service ook sales een steeds groter onderdeel uit zullen gaan maken van de doelstellingen. KLM is echt een voorbeeld voor de branche”, aldus juryvoorzitter Kees Groenewoud.

Op het congres presenteerden de 4 genomineerden voor de Customer Data Award hun case aan de 150 bezoekers. Naast KLM waren ook Hunkemöller, Vara en Sports Alliance genomineerd. Ook de bezoekers waren het meest onder de indruk van de presentatie van KLM. Daardoor ontving het bedrijf ook de Customer Data Publieksprijs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie