Drie nieuwe aanwinsten voor pr-bureau Coopr

Het zijn Dorieke Cieremans, Rosanne van Setten en Joost Twigt

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coopr breidt opnieuw uit, om de groei van het pr-bureau mogelijk te maken. De komst van Dorieke Cieremans (pr-consultant, 29 jaar), Rosanne van Setten (trainee, 23 jaar) en Joost Twigt (grafisch vormgever, 29 jaar) maakt dat het aantal medewerkers nu achttien bedraagt.

Dorieke Cieremans

Dorieke Cieremans (rechts op de foto) zit inmiddels zes jaar in het vak en werkte als laatst voor SiS PR, waar ze verantwoordelijk was voor klanten als AH to Go, KitKat en Nintendo. Bij Coopr is ze gestart als pr-consultant, met een focus op consumerklanten.

Rosanne van Setten

Rosanne van Setten (links) heeft Sociale Psychologie gestudeerd en liep eerder stage bij Weber Shandwick. Rosanne is bij Coopr gestart in het traineeprogramma en zij zal op diverse klanten ondersteunen. Daarnaast zal zij vanwege haar achtergrond een belangrijke rol spelen in het insights team.

Joost Twigt

Joost Twigt (midden) is grafisch en interactief vormgever en is wegens de snelgroeiende vraag naar visuele content toegevoegd aan de Content Studio van Coopr.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie