Dit zijn de 10 populairste communicatieblogs van 2015

Welke posts werden het meest gelezen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatieprofessionals houden van alerte, grappige reacties van (online) woordvoerders en merken, smullen  van stukken over de relatie tussen voorlichters en journalisten  en houden van analyses.

Ziedaar enkele conclusies  uit ons jaarlijks overzicht van meest gelezen blogs. We stelden een top-10 samen met blogs die je gelezen moet hebben:

1. 

Zoekmachine Google lanceerde zijn nieuwe logo. De letters werden schreefloos, en het e&;tje van Google kantelde iets, net zoals dat van biermerk Heineken. Het leverde een grappig  een-tweetje op tussen beide merken. Jan-Jelle van Hasselt blogde erover.

2. 

De NS reageert regelmatig gevat op de vele kritiek op sociale media. Niet altijd gepast, stiekem best wel grappig

3. 

Persvoorlichter die middenin een interview de vraagstelling ter discussie stelt terwijl de camera&;s lopen. Jan-Jelle van Hasselt analyseert.

4.

KLM  maakt naam als &;social&; merk. 10 voorbeelden waarom.

5.

Een meneer uit Almere vertrouwt het, voor hem blijkbaar onbekende, Coolblue absoluut niet. Hij  posten een vraag op het forum van Opgelicht, en krijgt een reactie van de directeur van Coolblue… 

Leve de kernboodschap. Het helpt elk goed gesprek om zeep, aldus Rocco Mooij.

7. 

Charly Lammers van Toorenburg deed voorspellingen voor het PR-vak voor 2015. Check of ze zijn uitgekomen.

8.

; het vak niet verder helpt

Hoe kunnen we onszelf beter noemen? Organisatiefluisteraar, conversatiecoach? Ilse van Ravesteing ging op zoek naar een antwoord.

9. 

KLM verwikkeld  in een rapbattle, levenslessen van de NS  en Sesamstraat dat een verhuizing moest regelen.

10.

Ze is bloedmooi, buitengewoon gedreven en behoorlijk intelligent. Toch is Eva Jinek weinig geliefd. Farah Nobbe op zoek naar het waarom.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie