De Jong en Van Waardhuizen beginnen designbureau Wunder

Na te hebben gewerkt bij beeldbepalende bureaus voor design, naamgeving en merkstrategie starten Menno van Waardhuizen en Alef de Jong Wunder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het designbureau start officieel 1 juni, maar werkt volgens eigen zeggen al hard aan de rebranding van Pour Vous, PowerSlim en Cordaan. Daarnaast biedt Wunder design- en communicatieondersteuning aan Team Giant-Shimano en Telfort.

Van Waardhuizen en de Jong ontmoeten elkaar in 2008 bij designbureau Koeweiden Postma, in 2012 gingen ze als duo aan de slag bij PROUDdesing. In een opvallende vakbladencampagne bedankt het kersverse bureau zijn voormalige werkgevers: ‘We zijn ze oprecht dankbaar. We kregen de ruimte en het vertrouwen om te experimenteren, te leren en om voor mooie merken te werken. Onze visie is gescherpt, we zijn klaar om het op onze manier te doen.’

Wunder kiest positie door te stellen dat het ‘creatief geleid en strategisch gedreven wordt en werkt op het snijvlak van branding, communicatie en design. Menno van Waardhuizen is strategisch creatief en Alef de Jong creatief strateeg. De combinatie moet zorgen voor &;doelgerichte creativiteit&;. Van Waardhuizen: ‘We werken als team aan doelgerichte, creatieve oplossingen. Vanuit dezelfde visie met een andere achtergrond. De opdrachtgever heeft een dedicated team aan tafel, dat strategisch en creatief mee én vooruit denkt. We geloven in een organisch proces. Wunder werkt niet voor, maar met klanten. Het proces is open en de uitkomst communicatief en interactief.’

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie