Chocomel lanceert nieuwe verpakking

Centraal staan de elementen die Chocomel al sinds 1932 kenmerken: de merknaam, de gele kleur en het handje met een glas chocolademelk.De nieuwe verpakking is ontworpen door Tag: Belgium.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Om het nieuwe design, maar ook het drinken van koude Chocomel onder de aandacht te brengen is Chocomel een outdoor campagne gestart - Drink ‘m ijskoud! Om de campagne onder de aandacht te brengen, serveert Chocomel het koudste blikje Chocomel van Nederland in een ijssculptuur van 5 meter hoog. De onthulling is aanstaande woensdag 10 juli om 12.00 uur op het Domplein in Utrecht. Op www.chocomeltdown.nl kunnen deelnemers hun voorspelling voor het smeltmoment doen door een (virtuele) ijskoeler in te zetten. Op het moment van inzetten blijft
de koeler na het voorspellingsmoment slechts 5 minuten koud genoeg. De koeler wordt standaard gevuld met 5 ijsblokjes (goed voor 5 minuten). De marge kan verlengd worden door extra ijsblokjes te verdienen. Na de onthulling duurt het ongeveer drie tot vijf dagen tot het blikje valt. Iedereen kan het smelten live volgen via twee livestreams, op zowel desktop als mobiel.

Vanaf deze week is Chocomel in de nieuwe verpakking verkrijgbaar in de supermarkt en via de OOH Kanalen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie