Hoe zorg je voor klantbehoud en wat is de waarde van klantverlies?

Hoe behoud je je huidige klanten en welke inzichten kunnen vertrekkende klanten bieden? Ontdek het tijdens een clinic van Beeckestijn.

Klantverlies vormt een van de grootste uitdagingen voor organisaties, maar vertrekkende klanten kunnen ook waardevolle inzichten opleveren. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je klanten kan behouden door te begrijpen waarom klanten vertrekken en leer je hoe je de waarde kan herkennen van vertrekkende klanten. Berith gaat in op de belangrijkste factoren van klantretentie en laat zien hoe organisaties met strategische data-analyse hun klantrelaties kunnen verbeteren en churn kunnen verkleinen.

Berith geeft inspirerende voorbeelden en praktische tips om klantverlies te voorspellen en voorkomen. Met behulp van polls en interactieve oefeningen wordt duidelijk waar jouw organisatie staat op het gebied van klantverliespreventie en hoe je dit kunt optimaliseren 

Wat kun je verwachten? 

  • Inzichten uit vertrekkende klanten: wat leer je hiervan? 

  • Strategische aanpak voor het voorkomen van klantverlies 

  • Praktische voorbeelden van succesvolle retentieprogramma’s 

Over de spreker

Berith Spoelstra is een ervaren expert op het gebied van klantbehoud en retentie. Met een carrière bij bedrijven als Essent, E.ON en VodafoneZiggo heeft zij bewezen resultaten behaald in het verminderen van churn en het opzetten van succesvolle retentieprogramma’s. Haar motto is: "Retentie is een bedrijfsstrategie." Daarnaast is Berith auteur van het boek Draaideurklanten. 

Praktische informatie

  • De clinic is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →