Dermablend Pro maakt corrigerende make-up. Het ligt voor de hand om op een TelSell-achtige manier te vertellen hoe waanzinnig goed de make-up huidproblemen maskeert. Het merk kiest juist voor het omgekeerde en laat Cassandra Bankson en Cheri Lindsay hun make-up verwijderen.
Bankson is model en bekend door haar make-upadviezen op YouTube. Zij laat haar met acne bedekte gezicht zien en vertelt geemotioneerd over hoe ze hiermee werd gepest. Lindsay heeft vitiligo, een aandoening die haar donkere huid steeds lichter maakt waardoor vlekken ontstaan.
Beiden komen tot de conclusie dat ze make-up voorheen gebruikten om zich te bedekken en te verbergen wie ze eigenlijk waren. 'Nu gebruik ik het om mezelf uit te drukken en de wereld te laten zien wie ik echt ben.'
In de 'Camo Confessions' roepen zij anderen op hun eigen bekentenis in te sturen en daarmee anderen te helpen. 'Perfectie bestaat niet, wees jezelf.' De campagne voor Dermablend Pro is de opvolger van een film met Rick Genest, een Canadese dj en acteur die een skelet op zijn lichaam tatoeerde. Hij speelt ook nu weer een rol in de campagne.
De campagne werd gemaakt door het Amerikaanse bureau Tuxedo.
Cassandra's Camo Confession
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!