Welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond, zal tijdens de achtste Nationale E-mail Marketing Conferentie op 10 september in Utrecht bekend worden gemaakt.
Juryvoorzitter Marc Borgers: 'De kwaliteit van de cases was dit jaar bijzonder hoog. De jury heeft zich uitvoerig moeten beraden om tot een weloverwogen besluit te komen. E-mail wordt in deze mindere economische tijd steeds meer en steeds professioneler ingezet. In de cases zien we dat het kanaal met regelmaat als alternatief voor direct marketing en telemarketing wordt ingezet.'
Op 10 september presenteren de inzenders eerst nog hun cases aan het publiek van de genoemde conferentie.
De winnende cases zijn: bol.com (De Wereld van bol.com, i.s.m. Born05), KLM (KLM BlueBiz lifecycle, van e-mail contacten naar waardevolle relaties,
i.s.m. Close Contact en MichaelStraathof.com) en Koninklijke Landmacht (Real-time Dynamic Imaging, i.s.m. OMG/Mailmedia, Maximum en Publicis).
De jury bestond dit jaar uit Marc Borgers (voorzitter van EMMA-nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en Michel Schaeffer (bol.com). De ingezonden e-mailcampagnes zijn onder meer getoetst op effectiviteit, creativiteit, functionaliteit en innovatieve elementen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!