Blauw Gras aan de slag voor Fleurop

Het Amsterdamse creatieve contentbureau zal de bloemengigant volledige ondersteuning bieden op social mediagebied.

Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop zegt dat Blauw Gras zich goed had voorbereid en ingeleefd in het merk Fleurop. ‘Dat toonden ze door in het gesprek met een duidelijke strategie aan te komen en precies die kansen aan te stippen waar we naar op zoek waren. Als kers op de taart hadden zij daarbinnen ook al wat creatieve ideeën uitgewerkt. Als laatste vinden wij een persoonlijke klik ook erg belangrijk en essentieel in een goede samenwerking.’

Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras: ‘Goede content voegt waarde toe aan het leven van de consument. Dit is precies wat we Fleurop kunnen bieden. Door onze drie pijlers strategie, creatie en distributie optimaal samen te laten werken, creëren we succesvolle en relevante content die precies in de leefwereld van de doelgroep past en gewenst is.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie