De twaalf talenten talenten van pop-up bureau The Farm werken drie weken lang aan echte projecten voor echte klanten van BBDO. Via de #AskAFarmer op Twitter kunnen ook andere opdrachtgevers een vraag stellen. De interessantste vragen worden in de vorm van een video beantwoord. 'Dit is een stage tot de tweede macht', vindt Alexander Baert. 'Waar een stage zich beperkt in verantwoordelijkheid en kansen, zijn we hier bezig op échte projecten en kunnen we alles zelf doen. We volgen een project op van a tot z: van briefing tot presentatie bij de klant. We doen alles volledig zelf. En dat is enorm leerrijk.'
Ook willen de reclamemakers eigen online content creëren. Tijdens de drie weken maken ze verschillende filmpjes die ze op YouTube en Facebook plaatsen. Hiermee willen ze toetsen wat wel en wat niet werkt op social media. “Voor ons is het interessant om te kunnen experimenteren met deze media en te zien wat een upload teweeg kan brengen,” zegt Tom Vanhecke.
The Farm loopt nog tot 22 augustus.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!