Being There breidt uit

Being There trok een junior creatief team, een brand director en een producer aan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Artdirector Stefan Apswoude (24) en copywriter Willem Droog (26) begonnen deze week als junior creatives bij Being There. Het duo werkte eerder bij TBWA\Neboko. Hun werk voor Peta Animal Rights en Amnesty International werd in 2013 genomineerd bij de Clio Awards en The One Show college competition, waar het ook een Pencil won. Dit jaar wonnen zij de 24 Uurs Pitch van Jonge Honden.

Being There versterkte zich verder met Brand Director Carline Schaad. Schaad (39) was hiervoor als account director bij DDB & Tribal Amsterdam onder meer verantwoordelijk voor Philips en Unilever Icecream.

Bij Being There geeft Schaad leiding aan de producers van het bureau. Een van hen begon ook net: Sarah van der Steege (29). Zij komt van Doom&Dickson en werkt voor Amstel, vtwonen en Becel. 

Op de foto van links naar rechts: Schaad, Van der Steege, Droog en Apswoude

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie