Deze bedrijven lieten zich een tikkeltje te ver gaan na negatieve recensie

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media.

Een negatief recensie is natuurlijk voor niemand leuk. Maar vooral het desbetreffende bedrijf heeft kans op reputatieschade. Deze bedrijven kozen ervoor om ongecensureerd te antwoorden op negatieve feeback. Maar of dat nou de beste keuze was.. 

 

Jurre was niet tevreden over Fort Bronsbergen.

joe

Waarop Fort Bronsbergen alles behalve klantvriendelijk antwoordde..

joe

Deze klant had geen geslaagde avond...

joe

Maar DE BAAS had wel een genadeloos antwoord.

joe

Dit restaurant reageert wel heel ongezellig.

Maar gelukkig staan ze open voor verandering.

Chloe hier liet een review achter voor kroeg The HobGoblin.

joe

Maar dat de bar het niet bij zitten..

joe
joe

De eigenaar schroomt niet om alle details boven water te halen.

joe
joe

En sluit af met een samenvatting waar je eigenlijk geen weerwoord meer voor hebt.

joe

Maar zo kan het natuurlijk ook..

joe

En als reactie hierop gaf het desbetreffende restaurant nog even een trap na.

joe

Deze winkel kan er ook wat van.

joe

De klant wordt hier een heks genoemd.

joe

Dit hostel maakt even een heel duidelijk punt.

joe

Tot slot: als je iets te zeuren hebt (terecht of niet), hou het in ieder geval wel bij de feiten.

joe

In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel van The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Bernard Schlimbach
De eerste zin zou ik aanpassen: "Een negatieve recensie is voor niemand leuk".
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie