Een negatief recensie is natuurlijk voor niemand leuk. Maar vooral het desbetreffende bedrijf heeft kans op reputatieschade. Deze bedrijven kozen ervoor om ongecensureerd te antwoorden op negatieve feeback. Maar of dat nou de beste keuze was..
Jurre was niet tevreden over Fort Bronsbergen.
Waarop Fort Bronsbergen alles behalve klantvriendelijk antwoordde..
Deze klant had geen geslaagde avond...
Maar DE BAAS had wel een genadeloos antwoord.
Dit restaurant reageert wel heel ongezellig.
Maar gelukkig staan ze open voor verandering.
Chloe hier liet een review achter voor kroeg The HobGoblin.
Maar dat de bar het niet bij zitten..
De eigenaar schroomt niet om alle details boven water te halen.
En sluit af met een samenvatting waar je eigenlijk geen weerwoord meer voor hebt.
Maar zo kan het natuurlijk ook..
En als reactie hierop gaf het desbetreffende restaurant nog even een trap na.
Deze winkel kan er ook wat van.
De klant wordt hier een heks genoemd.
Dit hostel maakt even een heel duidelijk punt.
Tot slot: als je iets te zeuren hebt (terecht of niet), hou het in ieder geval wel bij de feiten.
In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel van The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!