Audax besteedt marketingafdeling uit

Uitgeverij Audax gaat zijn marketingafdeling outsourcen. Van de vier medewerkers blijft er een actief.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens salesdirector Evert Bosveld van Audax Media, waaronder de marketingafdeling valt, is het besluit tot outsourcing het gevolg van de ambitie om de marketingfunctie efficiënter te organiseren. Audax heeft de afgelopen jaren veel energie gestoken in allerhande markt-, bereiks- en reclamereactie-onderzoek, en liep daar ook vaak mee voorop. Nu wordt met twee onderzoeksbureaus gesproken om te kijken waar die onderzoeken kunnen worden ondergebracht. Bosveld noemt liever nog geen namen. Van de huidige vier medewerkers op de afdeling blijft er een over, die als aanspreekpunt voor het gekozen bureau gaat fungeren.

Op het gerucht dat ook Jaap Fris, sinds jaar en dag hoofdredacteur van de Audax-titel Avantgarde, niet langer in functie is, wil Bosveld niet reageren. 'Dat valt onder directie Publishing en Roland van Geest, die daar de scepter zwaait, is momenteel op vakantie.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie