Premium

ABN Amro start reclamebureauoriëntatie

ABN Amro, nu 4,5 jaar klant bij Selmore, oriënteert zich op de reclamebureaumarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De relatie met Selmore is vooralsnog niet beëindigd, zegt woordvoerder Jeroen van Maarschalkerweerd van ABN Amro. &;We kijken rond. Het vakgebied verandert snel, de financiële sector is sterk in beweging en ABN Amro zelf ook. We hebben een aantal uitdagingen liggen: het klantvertrouwen moet omhoog en er ligt een mogelijke beursgang in het verschiet, om er een paar te noemen.&;

Het van Selmore&;s managing partner en mede-oprichter Otto van der Harst, die per 1 september begint als directeur communicatie bij Aegon, heeft niets met dit besluit te maken, verzekert Van Maarschalkerweerd. &;Selmore is meer dan alleen Otto van der Harst. De oriëntatie staat daar los van. Die moet je eens in de zoveel jaar doen, vinden wij.&;  

Met welke bureaus ABN Amro verkennende gesprekken voert wil hij niet zeggen: &;We willen nog geen verwachtingen wekken bij welke partij dan ook, het is een verkenning.&;

In januari 2010 werd ABN Amro  klant bij Selmore, dat daarvoor uit een toen lopende pitch van ING stapte.

Vervolgens voor JWT, het enig overgebleven bureau in een bijzonder verlopen pitch. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie