Overslaan en naar de inhoud gaan

Zweedse digital directors Grey

Grey heeft de Zweden Tim Sadjak (rechts) en Oscar Asmoarp aangetrokken als digital directors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sajdak is interactive producer en deed veel ervaring op bij bureaus als Forsman & Bodenfors en FarFar. Hij stond in de top 30 van belangrijkste mensen in digitale industrie. Asmoarp is art director en developer. Na zijn opleiding op Hyper Island in Stockholm, werkte hij bij verschillende bureaus in Europa en de VS zoals Perfect Fools en Firtsborn Multimedia.

related partner content for mobile comes here

Sajdak over zijn stap: 'Ik heb over Grey gehoord dat ze zichzelf opnieuw willen uitvinden en meer internationaal, creatief en digitaal willen worden. Nadat ik de mensen daar had ontmoet en wat recent werk had gezien was het mij duidelik dat ik deel wil uitmaken van die missie.'

Asmoarp en Sajdak zullen geen aparte afdeling binnen Grey runnen, maar in de bestaande processen infiltreren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in