Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw start met adverteren op locatie

Dagblad Trouw experimenteert de komende tijd met locatiespecifiek adverteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor een klein bedrag kunnen adverteerders hun projecten, organisaties en bedrijven op de zetten, een online wereldkaart die is gelanceerd in het kader van de klimaatconferentie in Kopenhagen.

related partner content for mobile comes here

Op de Klimaatkaart zijn kaarten over CO2 uitstoot, temperatuurstijging, opwekking van (duurzame) energie te vinden. Maar ook artikelen, foto’s en filmpjes en verhalen van mensen over de wereld die vertellen wat klimaatverandering voor hen betekent. De klimaatkaart is beschikbaar en binnenkort ook mobiel

Organisaties kopen vanaf 100 euro een zogenaamd point of interest (POI), die naar wens kan worden bewerkt met content van de adverteerder, zoals tekst, foto's en video Trouw.nl/klimaatadvertentie.

Na de klimaatkaart wordt het experiment uitgebreid naar de natuurtochten van Trouw en .

Trouw bereikt naar eigen zeggen op zaterdag gemiddeld 370.000 lezers. Online is het bereik van Trouw.nl inmiddels gegroeid tot meer dan 1 miljoen bezoekers per maand (STIR mei 2009).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in