Trouw start met adverteren op locatie


Voor een klein bedrag kunnen adverteerders hun projecten, organisaties en bedrijven op de Klimaatkaart zetten, een online wereldkaart die is gelanceerd in het kader van de klimaatconferentie in Kopenhagen.
Op de Klimaatkaart zijn kaarten over CO2 uitstoot, temperatuurstijging, opwekking van (duurzame) energie te vinden. Maar ook artikelen, foto’s en filmpjes en verhalen van mensen over de wereld die vertellen wat klimaatverandering voor hen betekent. De klimaatkaart is via een widget beschikbaar en binnenkort ook mobiel
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOrganisaties kopen vanaf 100 euro een zogenaamd point of interest (POI), die naar wens kan worden bewerkt met content van de adverteerder, zoals tekst, foto's en video Trouw.nl/klimaatadvertentie.
Na de klimaatkaart wordt het experiment uitgebreid naar de natuurtochten van Trouw en regionieuws.
Trouw bereikt naar eigen zeggen op zaterdag gemiddeld 370.000 lezers. Online is het bereik van Trouw.nl inmiddels gegroeid tot meer dan 1 miljoen bezoekers per maand (STIR mei 2009).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid