Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnhuis zet opbrengst om in zeep

De eerste opbrengsten van Wijnhuis, ‘goede wijn in een goed huis’, zijn opgegaan aan handdoeken, douchegel en maaltijden voor dak- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Steven de Cleen en Boudewijn Besteman, de (een designer en een wijnexpert) zeggen dat ze zo ‘niet alleen mensen met goede smaak maar ook mensen zonder huis gelukkiger maken.’

related partner content for mobile comes here

De eerste opbrengst, een cheque van 1.000 euro, ging naar een inloophuis (van de Regenboog Groep) in Amsterdam, Van het geld worden er handdoeken, douchegel en andere hygiëneproducten voor daklozen gekocht.

De Cleen en Besteman: ‘Dat was ook een belangrijk doel van ons Wijnhuis. Daarnaast moet Wijnhuis niet alleen goed voor de samenleving zijn, ook dankzij de gerecyclede verpakking is goed voor het milieu.’ Het design van de verpakking is ontwikkeld door PROUDdesign. De wijn zit in een 'huis' opgebouwd uit lagen hergebruikt karton van oude wijndozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in