Overslaan en naar de inhoud gaan

‘We besteden meer tijd aan smartphones dan tv’

We hebben het bij smartphones en tablets nog steeds over ‘second screen’, maar uit Amerikaans tijdsbestedingsonderzoek blijk dat de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amerikaanse consument spendeert dagelijks gemiddeld 3 uur en 45 minuten op hun smartphone of tablet, terwijl televisie kijken goed is voor 3 uur en 30 minuten, aldus onderzoeksbureau Flurry.

related partner content for mobile comes here

De tijd achter de tv is al enige jaren stabiel, terwijl de mobiele tijdsconsumptie door blijft groeien. De consument gebruiken vooral veel apps tijdens hun ‘mobiele bezigheden’. De ‘app time’ is zelfs de laatste 9 maanden met 10% gegroeid.

Flurry heeft nog geen cijfers van de Europese consument. Tevens kan Flurry geen inschatting geven in hoeverre het smartphone- en tablet gebruik van negatieve invloed is op het televisie kijken. Dit komt vooral omdat beide activiteiten vaak door elkaar lopen, waarbij de consument naast hun activiteit op de smartphone of tablet ook half naar de televisie kijkt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in