Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen heeft een nieuwe kleur: schaamrood

En daar is het automerk allerminst trots op, zo laat het vanochtend weten in een paginagrote advertentie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VW maakt vandaag een soort van excuses voor ;dieselgate&;. 

Schaamrood staat er boven en als onderkop: Allesbehalve trots op onze nieuwste kleur.

De tekst luidt: 
&;Het zal u niet ontgaan zijn. Bij Volkswagen hebben we een flinke fout gemaakt: we hebben uw vertrouwen geschonden. Iets waar we ons diep voor schamen. Daar koopt u niet veel voor, dat beseffen we. Onze woorden zullen dan ook niet zonder daden zijn. We beloven dat we dit probleem oplossen voor elke klant die erdoor geraakt wordt. En gaan er alles aan doen om uw vertrouwen terug te winnen. U heeft ongetwijfeld vragen. Die beantwoorden we graag op info.volkswagen.com/nl&;

De advertentie is gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam. 

Sjoemelaffaire
Volkswagen ligt al weken zwaar onder voer door de sjoemelaffaire met dieselauto&;s van Audi, Skoda, Seat en Volkswagen zelf. Wereldwijd roept het concern 11 miljoen auto&;s terug om software te updaten. Met die software konden emissietests gemanipuleerd worden, waardoor de auto&;s een stuk zuiniger leken dan dat ze echt waren. 

related partner content for mobile comes here


 

Intussen breekt de marcomindustrie zich het hoofd


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in