Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfactor begint adviesbureau voor brands en influencers

HelloSparkle moet merken helpen aan een succesvolle merkstrategie met de expertise van influencers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HelloSparkle gaat als bureau onafhankelijk van Adfactor opereren.

related partner content for mobile comes here

HelloSparkle is een logisch vervolg op een niet te stoppen ontwikkeling, zegt &;influencer agent&Valentine de Jong: &;We merken dat de markt vraagt om een bureau als HelloSparkle. Steeds meer merken ontdekken dat ze veel kunnen leren van influencers, bijvoorbeeld over hun doelgroep of over hun product. We krijgen daarom steeds vaker de vraag of influencers breder kunnen worden ingezet, buiten hun eigen mediaplatform om.&;

De Jong zegt te beschikken over een breed portfolio aan getalenteerde influencers, bloggers, instagrammers en content creators. &;Voor elk merk en iedere campagne is er een gezicht. Elk van hen bezit een enorme kennis van wat er speelt in hun niche: welke thema’s leven er en waar is vraag naar? HelloSparkle ontwikkelt ook ideeën voor partnerships en contentmarketingcampagnes en we regelen endorsement deals met influencers.&;

HelloSparkle is er ook voor talentvolle influencers, gaat De Jong verder. &;Jezelf als influencer in de markt zetten vraagt om focus en excellent management, en dat vereist tijd en kennis. HelloSparkle regelt, adviseert, sluit deals en ontzorgt.&;

Het bureau is momenteel met twee medewerkers, inclusief De Jong. &;Het doel is om te groeien naar tien man voor de zomer&;, zegt ze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in