Virtueel gas geven met Land Rover AR campagne
Land Rover heeft voor een Amerikaanse printcampagne augmented reality van Blippar ingezet om consumenten een 'tastbare ervaring' te geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de 'Sensory Overdrive experience' wil het automerk kenmerken van een rijervaring aan print toevoegen. Zo vibreert de smartphone mee bij de terrein video en kun je met je mobiel het gaspedaal van een Land rover nabootsen. De advertentiecampagne is ontwikkeld door Y&R New York City en de printadvertentie is gepubliceerd in Wired, Esquire en CarDriver.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie video:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Land Rover Sensory Overdrive
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid