Overslaan en naar de inhoud gaan

Buitelaar, Nihom en Drijber bij Koffiedik Kijken

De sprekers van het grote IAA-IAB-VEA-MWG-Adfo Groep nieuwjaarsevent Koffiedik Kijken zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

vindt dit jaar plaats op 9 januari 2014 in de Zuiveringshal op het Westergasterrein in Amsterdam. Het is voor het eerst dat behalve IAA en Adfo Groep ook IAB, MWG en Vea participeren. De organisatie heeft de volgende vijf sprekers weten te strikken:  

related partner content for mobile comes here
  • Heleen Dura-Van Oord: oprichter en main shareholder van DQ&A Media Group, en verkozen tot Prix Veuve Clicquot Zakenvrouw van het jaar 2013. Daarnaast is zij medeoprichtster en partner bij investeringsmaatschappij Peak Capital.
  • Jan Bennink: als columnist en campagnemaker daagt de maatschappelijk betrokken Jan Bennink graag uit met controversiële meningen en scherpe standpunten, om discussie uit te lokken en mensen aan het denken te zetten.
  • Boris Nihom: strategy director bij They. Reclamemakers kunnen van niets iets maken. Deze creativiteit zou wat Boris betreft veel breder moeten worden toegepast.
  • Michiel Buitelaar:  tot dit jaar coo bij Sanoma Magazines, Brede mediaervaring bij o.a. KPN en Endemol.
  • Michiel Drijber: werkte jarenlang als ondernemer in de marketingbranche. In 2008 gooide hij het roer om en ging op zoek naar het ‘waarom’ van succes en prettig leven. Deze weg leidde naar eenvoud, relevantie en plezier als koerselementen. Ook richtte hij Nederlands grootste LinkedIn-groep op: Iedereen Elke Dag Plezier.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in