Overslaan en naar de inhoud gaan

VANMOOF maakt al fietsend reclame via QR

QR Codes kennen momenteel een explosief gebruik. Een QR code is snel aangemaakt en makkelijk toepasbaar, dit wil echter nog niet zeggen dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

QR Codes kennen momenteel een explosief gebruik. Een QR code is snel aangemaakt en makkelijk toepasbaar, dit wil echter nog niet zeggen dat het altijd goed wordt ingezet. In heel veel gevallen kom je namelijk na het scannen uit op een reguliere en op de mobiel moeilijk leesbare website uit.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse fietsenmaker (of moet ik 'bike designers' zeggen) VANMOOF heeft een QR code op het frame van hun fietsen geplaatst. Na het scannen van de QR met je mobiel word je dit maal wel naar een mobiele site gestuurd. Hier zijn oa de catalogus, dealers, blog, contact te vinden.

De link naar de webshop is helaas nog niet op de mobiel afgestemt en de eerste zinnen zijn moeilijk leesbaar en er had nog wel een 'fun factor' in gemogen. Al met al toch een aardig goed uitgewerkt mobiel initiatief.

;" title="774.jpg&;">

;" title="775.jpg&;">

;" title="776.jpg&;">

- Posted using BlogPress from my iPhone
Blog by Richard Otto ©

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in