Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Consumentenbond naar Mars-communicatie

Een ANP-bericht over een opmerkelijke overstap. Klaske de Jonge vertrekt eind april als directeur van de Consumentenbond, waar ze acht jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Bij de Consumentenbond hadden de maatschappelijke vraagstukken op het gebied van zorg en voeding, zoals de invoering van het nieuwe zorgstelsel en de bestrijding van overgewicht, mijn speciale interesse', aldus De Jonge. "De kennis en ervaring die ik daarbij heb opgedaan, komen ook in mijn nieuwe baan goed van pas.'"

related partner content for mobile comes here

Mars maakte vorige maand bekend te stoppen met snoepreclame gericht op kinderen tot twaalf jaar. De Consumentenbond is voor een wettelijk verbod op reclame voor ongezonde producten die gericht is op kinderen.

David Kamenetzky, Senior Vice President voor Corporate and Regulatory Affairs voor Europa en CIS: "Klaske en de onlangs aangestelde Director of Corporate Health and Nutrition Affairs, Matthias Berninger, tonen onze inspanning om een open dialoog op te zetten en communiceren onze activiteiten om

producten te produceren en verkopen op een manier die bijdraagt aan een gebalanceerde en gezonde levensstijl." Mars, Snickers, Twix, M&M's, dat wordt een flinke (en zoete) kluif voor Klaske... Gelukkig doet Mars ook nog Whiskas en Uncle Ben's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in