Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 1 grootste groeier in CLO

Radio 1 was in de periode januari/februari van het luisteronderzoek van Intomart GfK de grootste groeier: plus 0,9 procent naar 7,5…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 2 komt uit op 13,4 procent (-1,1), Radio 538 groeit weer: 0,4 procent naar 10,5 procent. Sky Radio moet met 0,8 procent terug naar 9,6 procent.

related partner content for mobile comes here

3FM daalt met 0,2 procent naar 7,7, Q-music ziet het aandeel wel stijgen: 0,3 procent naar 5,8. Radio Veronica daalt met 0,2 procent naar 5,3 en Radio 10 Gold verliest een half procent en komt uit op 4,5 procent.

Overige zenders: Radio 4: 2,2% (+0,5), Classic FM: 2,0% (+0,2), Caz: 2,0% (+0,2), SlamFM: 1,6 (+0,3), Arrow Classic Rock: 1,5% (0,0), Radio 5: 1,4% (-0,1), Arrow Jazz: 0,6% (+0,1), 100%NL: 0,5% (+0,1), BNR: 0,4% (+0,1), Kink FM: 0,2% (-0,1).

ORN blijft op 14,2 en de CRN-zenders groeien met 0,2 procent naar 2,4.

Er is voor het eerst gerapporteerd conform de doelgroepdefinities van de Gouden Standaard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in