Bureau van het Jaar: 180, Lost Boys of TBWA


Deze nominaties kwamen maandag tot stand tijdens een jurybijeenkomst van Stichting Adverteerdersjury Nederland, zo meldt Adformatie. De jury bestaat uit San-bestuursleden, redacteuren van Adformatie, (bestuurs)leden van de Bond van Adverteerders (BVA) en vier onafhankelijke professionals uit het marketing- en communicatievak.
Behalve voor Adverteerder en Bureau van het Jaar is ook een shortlist samengesteld voor de Consistent Accent, de prijs voor de reclamecampagne die minimaal de afgelopen drie jaar uitblonk in consistentie. Interpolis, De Lotto en opnieuw Albert Heijn werden voor de Consistent Accent genomineerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSan-voorzitter Ruud Polman signaleerde een toegenomen kwaliteit bij reclamebureaus. Tegelijkertijd constateerde hij ‘dat er bij adverteerders het afgelopen jaar minder ontwikkeling plaatsvond, waardoor het moeilijker kiezen was’.
Deze week werd ook bekend dat de San voor de komende twee jaar RTL Nederland aan zich heeft verbonden als hoofdsponsor. Gisteren verscheen het San Jaarboek 2006, met alle ingestuurde Accent-cases. Polman laat weten dat het aantal prijscategorieën is uitgebreid van tien naar twaalf. ‘Dienstverlening Financieel en Vrije Tijd zijn de nieuwkomers.’
Deze drie prijzen worden, net als alle andere San Accenten, uitreikt op 24 mei, tijdens het jaarlijkse San-gala in Studio 21.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid