Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau van het Jaar: 180, Lost Boys of TBWA

Albert Heijn, Dove, Holland Casino en Rabobank zijn dit jaar genomineerd voor de titel Adverteerder van het Jaar. 180 Amsterdam, Lost Boys…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze nominaties kwamen maandag tot stand tijdens een jurybijeenkomst van Stichting Adverteerdersjury Nederland, zo meldt Adformatie. De jury bestaat uit San-bestuursleden, redacteuren van Adformatie, (bestuurs)leden van de Bond van Adverteerders (BVA) en vier onafhankelijke professionals uit het marketing- en communicatievak.

related partner content for mobile comes here

Behalve voor Adverteerder en Bureau van het Jaar is ook een shortlist samengesteld voor de Consistent Accent, de prijs voor de reclamecampagne die minimaal de afgelopen drie jaar uitblonk in consistentie. Interpolis, De Lotto en opnieuw Albert Heijn werden voor de Consistent Accent genomineerd.

San-voorzitter Ruud Polman signaleerde een toegenomen kwaliteit bij reclamebureaus. Tegelijkertijd constateerde hij ‘dat er bij adverteerders het afgelopen jaar minder ontwikkeling plaatsvond, waardoor het moeilijker kiezen was’.

Deze week werd ook bekend dat de San voor de komende twee jaar RTL Nederland aan zich heeft verbonden als hoofdsponsor. Gisteren verscheen het San Jaarboek 2006, met alle ingestuurde Accent-cases. Polman laat weten dat het aantal prijscategorieën is uitgebreid van tien naar twaalf. ‘Dienstverlening Financieel en Vrije Tijd zijn de nieuwkomers.’

Deze drie prijzen worden, net als alle andere San Accenten, uitreikt op 24 mei, tijdens het jaarlijkse San-gala in Studio 21.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in