Overslaan en naar de inhoud gaan

Rommel marketing neemt toe

Uit recent onderzoek van de Winterberry groep blijkt dat de consument in toenemende mate teleurgesteld blijft over alle berichten die ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit recent onderzoek van de Winterberry groep blijkt dat de consument in toenemende mate teleurgesteld blijft over alle berichten die ze ontvangen. Berichten met informatie en/of aanbiedingen die niet eens hun basis behoefte raken. De response neemt dan ook sterk af.
De kansen voor de slimme marketeer stijgen dus. De consumenten response drivers zijn sterk afhankelijk van of de boodschap aan de juiste randvoorwaarden voldoet. Die zijn:
De TIMING.
Denk aan lifecycle events, seizoenen, historisch koopgedrag.
De RELEVANTIE.
Matched de aanbieding de consument behoefte, wensen, voorkeuren, instelling en meer.
Op de PERSOON GERICHT.
Is de boodschap herkenbaar als op maat gemaakt voor die ene unieke consument, hetgeen kan blijken uit de opmaak, de context en het concept van de boodschap.

related partner content for mobile comes here

Zou eigenlijk een open deur moeten zijn dit verhaal. Echter gezien de bulk e mailings, die nog steeds de ronde doen, kunnen sommige marketeers de hele white paper hier ( paper january 2007, bovenaan de lijst).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in