Overslaan en naar de inhoud gaan

Google koopt bedrijfjes; en Second Life?

Adscape Media wordt definitief eigendom van Google, terwijl Gapminder Foundation met software voor interactieve grafieken volgens Wall…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wordt definitief eigendom van Google, terwijl met software voor interactieve grafieken volgens Wall Street Journal voortaan ook onder de Google-vlag zal opereren.

related partner content for mobile comes here

Google toont . Het zijn bewegende grafieken, erg leuk. Je kunt 'Netherlands' aanvinken en dan zie je in de grafiek hoe het inkomen per hoofd van de bevolking de afgelopen dertig jaar is veranderd.

Adscape in San Francisco legt zich toe op reclame in videospellen. Bij alle publiciteit die de reclamebewegingen van Google kregen met tv, radio en kranten waren kennelijk de spellen aan onze aandacht ontsnapt.

Overigens wordt er direct op doorgespeculeerd dat Google de gekochte technologie zal inzetten om in een nog te introduceren eigen Second Life achtige omgeving reclame te gaan spuien. Doen we er nog eentje achteraan op deze kille maandagmorgen: Google koopt Second Life.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in