Overslaan en naar de inhoud gaan

In-game advertising voor Coca-Cola Zero

Voor de promotie van zijn nieuwe merk Coca-Cola Zero kiest Coca-Cola Nederland onder andere voor in-game advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola Zero is het nieuwe merk suikervrije Coca-Cola dat zich richt op mannen. De advertenties verschijnen in racegames voor Xbox en pc die online gespeeld worden. Deze reclame is alleen zichtbaar voor gamers in Nederland en de uiting verschilt per spel en per spelsituatie.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer in Nederland dat deze vorm van in-game advertising gebruikt wordt. De boodschap is ‘Great Life without Downsides’. Er is daarom gekozen voor racing en gaming, onder andere via een online racegame met als inzet een echte race op Zandvoort, in een Lamborghini Gallardo. De Coca-Cola Zero campagne is te zien in Need for Speed (voor Xbox en pc), Trackmania United, Trackmania Original en Trackmania Sunrise (voor pc) en Toca Race Car Driver (voor Xbox en pc).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in