Overslaan en naar de inhoud gaan

'Tuut tuut dat is snel' wordt 'Ondernemen voor een betere wereld'

Overtoom uit Den Dolder verandert in Manutan en wordt daarmee meer onderdeel van de eigen Europese familie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf januari 2014 is het Manutan in plaats van het vertrouwde Overtoom. Het concern achter - nu nog - Overtoom zegt dat het om meer gaat dan alleen maar een nieuwe naam.

related partner content for mobile comes here

De ambitie die wordt uitgesproken is op het randje van overambitieus: 'Geen dozenschuiver, maar wereldverbeteraar.' Het van oorsprong Franse Manutan wil ondernemen voor een betere wereld.

Manutan wil bijvoorbeeld dat medewerkers aan zelfontplooiing doen en klanten krijgen meer service en hulp om hun inkoop slimmer te regelen.

Met de naamswijziging wil Overtoom onderstrepen dat het onderdeel is van een Europese familie, met 25 vestigingen in negentien landen. Manutan: 'En in al die landen staat ondernemen voor een betere wereld centraal. We willen mensen bij elkaar brengen, ondermeer door het werk veiliger, leuker, makkelijker en socialer te maken. Het productassortiment wordt in die categorieën dan ook flink uitgebreid.
Bovendien worden klanten niet alleen met producten, maar ook met diensten geholpen.'

Intern wordt de lat ook hoog gelegd: 'Medewerkers sporten, bewegen, tuinieren, lezen en kijken film op het werk. Alles met het doel om ze uit hun comfortzone te halen en creativiteit, eigen initiatief en zelfontplooiing te stimuleren.'

Meer uitgebreide verslaggeving volgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in