
Vanaf januari 2014 is het Manutan in plaats van het vertrouwde Overtoom. Het concern achter - nu nog - Overtoom zegt dat het om meer gaat dan alleen maar een nieuwe naam.
De ambitie die wordt uitgesproken is op het randje van overambitieus: 'Geen dozenschuiver, maar wereldverbeteraar.' Het van oorsprong Franse Manutan wil ondernemen voor een betere wereld.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWManutan wil bijvoorbeeld dat medewerkers aan zelfontplooiing doen en klanten krijgen meer service en hulp om hun inkoop slimmer te regelen.
Met de naamswijziging wil Overtoom onderstrepen dat het onderdeel is van een Europese familie, met 25 vestigingen in negentien landen. Manutan: 'En in al die landen staat ondernemen voor een betere wereld centraal. We willen mensen bij elkaar brengen, ondermeer door het werk veiliger, leuker, makkelijker en socialer te maken. Het productassortiment wordt in die categorieën dan ook flink uitgebreid.
Bovendien worden klanten niet alleen met producten, maar ook met diensten geholpen.'
Intern wordt de lat ook hoog gelegd: 'Medewerkers sporten, bewegen, tuinieren, lezen en kijken film op het werk. Alles met het doel om ze uit hun comfortzone te halen en creativiteit, eigen initiatief en zelfontplooiing te stimuleren.'
Meer uitgebreide verslaggeving volgt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee