Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercial van OHRA: ‘appcidents’

Antoine Houtsma van Joe Public verwacht veel van de nieuwe OHRA-commercial, waarin mobiel declareren centraal staat. ‘Hoeveel apps zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne van OHRA (‘Appcidents’ genaamd) stelt de OHRA App centraal. Daarmee kan je onder andere je rekeningen fotograferen en met een druk op de knop bij OHRA indienen.

related partner content for mobile comes here

Wat was de briefing?
‘OHRA maakt het declareren van ziektekosten steeds eenvoudiger. Een paar jaar geleden introduceerde de verzekeraar als eerste “digitaal declareren” en nu kunnen verzekerden mobiel declareren met de OHRA App. De campagne moet laten zien hoe simpel het declareren bij OHRA is.’

Hoe is dat creatief vertaald?
‘We gebruiken met z’n allen steeds meer apps, maar hoeveel daarvan zijn nu echt nuttig? De commercial laat de tegenstelling zien tussen ludieke apps en een praktische (OHRA) app. De hoofdrol is weer weggelegd voor het OHRA-echtpaar dat al vaker in benarde situaties belandde. Ditmaal zorgt de man voor aantal ongelukjes door onhandig smartphone gebruik.’

Waarom verwacht je veel van deze film?
‘OHRA is één van de weinige zorgverzekeraars die haar zorgverzekering met een humoristische campagne ondersteunt. Vorig jaar was de een van de populairdere campagnes van het jaar. Hetzelfde echtpaar beleeft nu weer een aantal grappige ongelukken die zullen opvallen.’

Welke media worden ingezet?
‘De focus van de campagne ligt op TV en online. Het totale budget is marktconform.’

Wat is het doel?
‘Instroom van nieuwe verzekerden en behoud van huidige klanten door OHRA te positioneren als verzekeraar waar alles snel en eenvoudig wordt afgehandeld: Direct Geregeld!’

Concept: Antoine Houtsma, Bart Oostindie en Maarten van Kempen
Strategie: Jeroen van Eck
Producer bureau: Frank van der Horst, Denise Willigers
Productiemaatschappij: Czar
Producer: Collin Maas
Regisseur: Mattias Schut
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Postproductie: the Ambassadors
Grading: Brian Krijgsman
Online editor: Halbo van der Klaauw
Geluidsstudio: FC Walvisch – Marcel Walvisch, Eelco Bakker
Verantwoordelijk van klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in