Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA zoekt talent

TBWA zoekt 6 creatieve talenten met geen of weinig werkervaring. Zij worden geworven tijdens de TBWA Talent Pitch, een ‘mappenavond…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Yacco Vijn, Creatief Directeur bij TBWA\Neboko: ‘Het doel is evident: om het beste talent naar ons toe te trekken. Dat doen we door de deuren open te zetten, en veel werk te bekijken.’ Hoewel TBWA op zoek is naar jong en onervaren talent verwacht Vijn dat er goed gevulde mappen (of iPad-presentaties) te zien zullen zijn.

related partner content for mobile comes here

Simon Neefjes, ceo TBWA\Neboko: “Het is voor jonge mensen zonder ervaring moeilijk een baan te vinden. En wij hebben ook in de toekomst goede mensen nodig, vandaar dit initiatief.’

Deelnemers krijgen binnen een week te horen of ze aangenomen zijn en draaien een half jaar mee op alle klantenbriefings. De (inschrijven kan alleen of als team) wordt bekend gemaakt via onder andere de social media-kanalen, bij opleidingen, het eigen creatieve netwerk en uitingen rondom het 40-jarig jubileum van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in