Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Groep introduceert vertaling bestseller 'The End of Business as Usual’

Adfo Groep lanceert vandaag haar eerste vertaalde boek. Het gaat om de bestseller ‘The End of Business as Usual’ van de Amerikaanse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De consumentenrevolutie vraagt om een nieuwe manier van werken. De invloed van de consumenten neemt toe. Solis beschrijft hoe je hier als organisatie je voordeel mee kunt doen. In de vertaling heet het boek ‘Het Einde van Business as Usual’. Solis benadrukt hoe je kunt leren van het nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren. Zo kun je engagement met je stakeholders stimuleren. Belangrijk is om de relevantie van je bedrijf en/of merk te verhogen en te zoeken naar nieuwe manieren van verbinding maken met de klant.

related partner content for mobile comes here

Het Einde van Business as Usual (ISBN 9789491560507)is te bestellen via . Prijs € 29,95 (incl. BTW).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in