Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Promiss: ‘Kleren maken de Vrouw’

Modemerk Promiss gaat LinkedIn als platform in om het merk te promoten. Op basis van een vragenlijst wil het de Nederlandse werkende vrouw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eva Koppers, e-commercemanager Promiss: ‘Met deze campagne willen wij vrouwen helpen bij het uitzoeken van de juiste kleding passend bij haar functie en vakgebied. LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk in Nederland en een hard groeiend platform. Op deze manier kunnen we dus in één keer een grote doelgroep aanspreken en geeft het ons belangrijke inzichten in de beroepsdoelgroep van Promiss.

related partner content for mobile comes here

Naast informatie zoals leeftijd, baan, branche en kledingvoorkeur, worden de individuele uitkomsten van de vragen gematcht met de uitkomsten van alle deelnemende vrouwen binnen diezelfde branche en/of beroep.

18 oktober-18 november 2013 en wordt ondersteund door de eigen kanalen van Promiss zoals Facebook en Twitter, advertenties op LinkedIn en diverse bloggers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in