SmartBrands


Maar die uitwisseling van onderdelen staat nog maar aan het begin van een enorme ontwikkeling op het gebied van samen auto’s bouwen.
Een Fiat met Mercedes deuren en een Citroën met een totale aandrijflijn van Audi worden gemeengoed. Het kan ook niet anders in een wereld waar continue op verschillende plekken tegelijkertijd dezelfde peperdure ontwikkelingen plaatsvinden. Dat allemaal terwijl ze een commodity product aan het produceren zijn.
Allemaal hetzelfde doen is echt over en sluiten. We gaan naar slimme Merken, Merken die met een eigen filosofie over hun Merk samen met allerlei andere Merken een product op de mat leggen waar de Consumens echt wat aan heeft. Gewoon bij een Hondadealer je nieuwe Peugeotmotor in laten bouwen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSModulaire systemen die een antwoord zijn op maximale uitwisseling en integratie van technieken voor welk Merk dan ook. En toch met behoud van de eigen Merkwaarde. Het wiel hoeft niet meer te worden uitgevonden.
Het slimme Merk heeft de toekomst. Noem het maar Smartbrands.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid