Overslaan en naar de inhoud gaan

SmartBrands

De crisis heeft huis gehouden onder de automerken en dat is nog zomaar niet afgelopen. Auto’s bouwen is een ongelooflijk ouderwets proces…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar die uitwisseling van onderdelen staat nog maar aan het begin van een enorme ontwikkeling op het gebied van samen auto’s bouwen.
Een Fiat met Mercedes deuren en een Citroën met een totale aandrijflijn van Audi worden gemeengoed. Het kan ook niet anders in een wereld waar continue op verschillende plekken tegelijkertijd dezelfde peperdure ontwikkelingen plaatsvinden. Dat allemaal terwijl ze een commodity product aan het produceren zijn.

related partner content for mobile comes here

Allemaal hetzelfde doen is echt over en sluiten. We gaan naar slimme Merken, Merken die met een eigen filosofie over hun Merk samen met allerlei andere Merken een product op de mat leggen waar de Consumens echt wat aan heeft. Gewoon bij een Hondadealer je nieuwe Peugeotmotor in laten bouwen.

Modulaire systemen die een antwoord zijn op maximale uitwisseling en integratie van technieken voor welk Merk dan ook. En toch met behoud van de eigen Merkwaarde. Het wiel hoeft niet meer te worden uitgevonden.

Het slimme Merk heeft de toekomst. Noem het maar Smartbrands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in