Overslaan en naar de inhoud gaan

Exploring Logo Designs

“Exploring Logo Designs with Mathematica: “One of my enduring passions is exploring graphic design with programmatic and generative…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

As starting points for design explorations, corporate logos are ideal. They often distill a single idea into simplified geometric form that is straightforward to parameterize in Mathematica. Once a logo is in Mathematica, exploring its parameter space quickly leads to the discovery of new graphic phenomena, emergent forms, unexpected relationships, and burgeoning lines of inquiry. Mathematica’s very high-level programming and interface constructs help your explorations keep pace with your brain as it flings out new ideas left and right.

related partner content for mobile comes here

(…) I was surprised that such a variety of designs would arise from a straightforward parameterization of this simple logo. But that’s often the case. This tiny corner of the design universe contains an infinity within itself. It’s like exploring a drop of pond water with a microscope. The universe within is dazzling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in