Shazam gaat Nederlandse tv-reclame interactief maken
Shazam, de app waarmee je muziek kan herkennen, is er binnenkort ook voor Nederlandse tv-adverteerders. Ze kunnen hun reclame interactief…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Shazam sloot een overeenkomst met Smartclip, dat onder meer in Nederland actief is.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adverteerders kunnen hun reclameboodschappen interactief maken door een geluidssignaal erin te verwerken. Zodra de kijker een commercial met het logo ‘Shazam for TV’ langs ziet komen, kan hij de app gebruiken en laten meeluisteren. Vervolgens verschijnt een website met meer informatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSShazam heeft in andere landen al campagnes op ontwikkeld voor onder meer Nissan, Nespresso, Toyota en Vodafone.
Bron: Mobilemarketing.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid