Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Sex machine’ Stenders in nieuwe NPO Radio 2-commercial

Het publieke radiostation zet verjonging door met nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar september startte NPO Radio 2 zijn ‘’ met het aantrekken van voormalig 3FM-DJ .

In april bleek uit de dat de verjonging zijn vruchten lijkt af te werpen. De zender zag zijn marktaandeel stijgen in de periode februari-maart.

Stenders Platenbonanza

In de nieuwste campagne speelt Rob Stenders, met zijn verzoekplatenprogramma ‘Stenders Platenbonanza’ de hoofdrol. In de film is Stenders onderweg naar de radiostudio en ontvangt hij verschillende keren hints voor verzoekjes. Bepaalde fans zijn daarbij wel heel direct in hun boodschap.

De campagne is sinds 28 april online en op televisie te zien:

Credits
Opdrachtgever Jurre Bosman, Lidy Nebbeling, Rebecca Lombaers
Bureau Being There
Creatie Alwine de Jong, Ben Goedegebuur, Paul van Raak
Strategie Robrecht Stoekenbroek
Idea Producer Lonneke Grotenhuis
Producer/RTV Eric Smit
Regie Joris Dommels
DOP Mick van Rossum
Postproductie (offline) Kim Hinrichs
Postproductie (online) Philip Huis in ’t Veld
Geluid Kaiser Sound Studios

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in