Overslaan en naar de inhoud gaan

Search VS email

Boris Veldhuijzen van Zanten, Serial Entrepreneur en voorzitter van IPAN:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boris Veldhuijzen van Zanten, Serial Entrepreneur en voorzitter van :

related partner content for mobile comes here

Volgens de 'Pew Internet & American Life survey of consumer behavior' is het gebruik van zoekmachines langzamerhand het gebruik van email aan het inhalen als belangrijkste online activiteit.

40% van de onderzochte personen (volwassen amerikanen) bezocht een zoekmachine tijdens een normale dag online. Her jaar daarvoor was dat nog 30% van de ondervraagden.

eMail is nog steeds de belangrijkste online activiteit. 52% van de ondervraagden stuurden of ontvingen email tijdens het online zijn.

Het jaar daarvoor was dat nog 45%. Boeiend detail is ook nog dat die gebruikers die een zoekmachine gebruiken dat slecht 3,5 minuut deden terwijl ze gemiddeld 24 minuten besteeden aan hun email.

In dat licht gezien is de expansie van Google naar gratis webbased email nog helemaal niet zo'n slecht idee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in