Overslaan en naar de inhoud gaan

Eccky opvoeden, deel 3

Sinds vrijdag voed ik samen met MSN-salesmanager Rob Molenaar een Eccky op. Het virtuele kind luistert naar de naam Gappie. Zie Eccky…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds vrijdag voed ik samen met MSN-salesmanager Rob Molenaar een op. Het virtuele kind luistert naar de naam Gappie. Zie Eccky opvoeden, en .

related partner content for mobile comes here

Enkele ervaringen:
De eerste dagen waren appeltje-eitje, maar nu wordt het (gelukkig..) een beetje moeilijker.

Jammer genoeg ben ik er nog niet achter hoe ik mijn virtuele kind kan voorstellen aan de rest van m'n MSN-kennissenkring. Het blijft daarmee een zeer persoonlijke buddy. Een geboortekaartje was leuk geweest...Ligt hier misschien een extra virale mogelijkheid voor MSN?

De eerste adverteerders die ik heb kunnen traceren, zijn en . Telfort is als enige adverteerder te zien op een boarding in een voetbalgame, en in een telecomwinkel, waar spelers sms-jes kunnen versturen naar hun Eccky, en vervolgens sms-jes kunnen ontvangen. Kosten: 0,30 eurocent per sms. Zie opmerking Yme Bosma onder Eccky opvoeden, .
Doritos staat gewoon als zak in de virtuele supermarkt...

En hoe maak je zo'n kind populair? Een van de voorwaarden van een gelukkige opvoeding is veel vrienden hebben. Maar het 'vriendenbalkje' van Gappie staat vanaf het begin nogal in het rood...Rob, weet jij misschien de oplossing?
Op het forum is dit overigens de meest gestelde vraag, achter 'wie wil er op mij Eccky passen' of 'ik wil op iemand zijn Eccky passen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in