Telegraaf doet zelf online advertentie-exploitatie
De Telegraaf gaat de advertentie-exploitatie op haar website(s) per 1 december weer zelf ter hand nemen. Het concern gaf dat eerder dit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de afgelopen jaren heeft WebAds Interactive Advertising de exploitatie verzorgd voor Telegraaf.nl en onder andere DFT.nl. Al vanaf de start van de samenwerking was duidelijk dat De Telegraaf de advertentie-exploitatie op enig moment in eigen beheer zou nemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het mediaconcern heeft medewerkers aangetrokken en een advertentiesysteem gekocht. Voor WebAds betekent het vertrek van De Telegraaf het verlies van een grote opdrachtgever, maar het bedrijf zegt dit inmiddels gecompenseerd te hebben met nieuwe klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid