Overslaan en naar de inhoud gaan

Schreeuwend naar Londen in een Volkswagen

Ter gelegenheid van de Olympische Spelen in London ontwikkelde Volkswagen een speciale up! die is uitgerust met technologie waarmee het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten kunnen al juichend 100 meter met de auto afleggen, en de meest lawaaaiige, dus de snelste, ontvangt een ticket voor de Olympische Spelen.

related partner content for mobile comes here

Van 18 tot en met 31 juli rijdt de speciale up! door Nederland.

Fanatieke supporters halen de up! naar hun eigen straat door zich op te geven op .

De geluid-gedreven Volkswagen up! werkt op basis van een decibelmeter in combinatie met een elektronisch ‘gaspedaal’. Het geluid van supporters wordt zo omgezet in beweging van de auto. Hoe harder er wordt gejuicht, des te harder de auto rijdt.
In onderstaand filmpje legt men uit hoe de wagen is gemaakt:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Vanwege veiligheid is de up! begrensd op 30 km/h en voorzien van een dubbele pedaal-bediening voor de bijrijder, zoals in een lesauto.

Volkswagen is inmiddels 25 jaar mobiliteitspartner van NOC*NSF. De Nederlandse atleten rijden onder meer in de vierdeurs versie van de up!.

Concept: ACHTUNG!
Ontwikkeling: B-Lex
Sound design: Big Orange

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in