Overslaan en naar de inhoud gaan

SanomaVentures investeert in opleidingsvergelijker Springest

SanomaVentures investeert in Springest, een opleidingsvergelijkingssite die de ‘Amazon van het leren’ moet worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is zowel gericht op consumenten als werknemers en HR professionals. Er zijn ruim 25.000 reviews te lezen.

Ruben Timmerman is de oprichter van Springest (in 2008 eerst Eduhub.nl). De site ontving in 2011 investeringsgeld van onder andere Marque Joosten (funda.nl), Patrick Kerssenmakers (fonq.nl), Floris Rost van Tonningen (hyves.nl) en de Rabobank.  Organisaties als Aegon, Alliander, Getronics en Vattenfall gebruiken Springest Go: een eigen opleidingsportaal om specifieke opleidingsmogelijkheden voor medewerkers in kaart te brengen en inschrijvingen te verwerken. Sinds 2012 is Springest ook actief in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

related partner content for mobile comes here

Springest wil uitgroeien tot de ‘Amazon van het leren’, zegt Ruben Timmerman. &;Met de internationale ambitie, de media en ervaring van Sanoma hebben we een goede partner die ons verder kan helpen in het verwezenlijken van onze plannen. We investeren vooral veel in productontwikkeling, bijvoorbeeld met Springest Discover: geschikte opleidingen op basis van je LinkedIn-profiel. Met Sanoma willen we in Nederland ons bereik van 2,5 naar 5 miljoen unieke jaarlijkse bezoekers brengen. Daarnaast willen we in Duitsland en Engeland de komende twee jaar een leidende positie verwerven en zullen we nog in enkele Europese landen lanceren.&;

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: &;Springest is echt een groot Nederlands succes op het gebied van vergelijkingssites in een educatieve markt waar wij veel groeipotentie zien. Met onze investering willen we Springest helpen om dat succes te bestendigen en nog sneller internationaal te groeien. We kunnen daarbij ook onze ervaring met onder andere Kieskeurig.nl en eerdere participatie in FashionChick.com goed inzetten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in