Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing
[REDACTIE]
Elsbeth Eilander: ‘Tijdschrift voor Marketing is een prachtige titel en ik heb er altijd met plezier voor gewerkt, maar na 10 jaar wilde ik mijn tanden nog meer in digital zetten, en in innovatie. Als chef Marketing Intelligence zal ik de bestaande databanken bundelen in een nieuwe Intelligence-omgeving voor de gehele Adfo Groep. De nieuwe omgeving zal, in lijn met de contentstrategie van Adfo Groep, de content versterken van zowel Tijdschrift voor Marketing als Adformatie en Communicatie.’
Luuk Ros: ‘Ik beschouw het als een grote eer om binnen de Adfo-groep te mogen werken aan zo’n belangrijke en respectabele titel. Tijdschrift voor Marketing is altijd een frontrunner geweest op het terrein van digitalisering en inspelen op veranderende mediaconsumptie. De komende periode vereist in dat opzicht een nog snellere aanpassing aan de wensen van lezers, waarbij alles draait om relevantie en toegevoegde waarde voor het dagelijks werk van marketeers.’
Directeur van Adfo Groep, Willem Sijthoff: ‘Ik ben blij dat we zowel voor Tijdschrift voor Marketing als voor het nieuwe Intelligence-onderdeel goede versterking hebben gevonden. We gaan Tijdschrift voor Marketing de komende maanden restylen, waarna deze titel - naast de gerestylede Communicatie en Adformatie- klaar zal zijn voor de toekomst. En Adfo Groep Intelligence wordt volgend jaar een belangrijkonderdeel van onze betaalde online propositie.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid