Overslaan en naar de inhoud gaan

Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing

Luuk Ros is per 1 januari de nieuwe hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing. Hij volgt hiermee Elsbeth Eilander op, die zich vanaf 1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[REDACTIE]
Elsbeth Eilander: ‘Tijdschrift voor Marketing is een prachtige titel en ik heb er altijd met plezier voor gewerkt, maar na 10 jaar wilde ik mijn tanden nog meer in digital zetten, en in innovatie. Als chef Marketing Intelligence zal ik de bestaande databanken bundelen in een nieuwe Intelligence-omgeving voor de gehele Adfo Groep. De nieuwe omgeving zal, in lijn met de contentstrategie van Adfo Groep, de content versterken van zowel Tijdschrift voor Marketing als Adformatie en Communicatie.’

related partner content for mobile comes here

Luuk Ros: ‘Ik beschouw het als een grote eer om binnen de Adfo-groep te mogen werken aan zo’n belangrijke en respectabele titel. Tijdschrift voor Marketing is altijd een frontrunner geweest op het terrein van digitalisering en inspelen op veranderende mediaconsumptie. De komende periode vereist in dat opzicht een nog snellere aanpassing aan de wensen van lezers, waarbij alles draait om relevantie en toegevoegde waarde voor het dagelijks werk van marketeers.’
Directeur van Adfo Groep, Willem Sijthoff: ‘Ik ben blij dat we zowel voor Tijdschrift voor Marketing als voor het nieuwe Intelligence-onderdeel goede versterking hebben gevonden. We gaan Tijdschrift voor Marketing de komende maanden restylen, waarna deze titel - naast de gerestylede Communicatie en Adformatie- klaar zal zijn voor de toekomst. En Adfo Groep Intelligence wordt volgend jaar een belangrijkonderdeel van onze betaalde online propositie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in