Overslaan en naar de inhoud gaan

Amma wijzigt categorieën

De belangrijkste mediavakprijs schrapt de categorieën Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De MWG heeft het aantal categorieën bij de Amma&;s aangepast van 12 naar 10. De categorieën Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie komen te vervallen.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast worden de twee onderzoekscategorieën Hans du Chatinier voor professionals en studenten, gecombineerd tot één onderzoeksprijs.

Nieuw
De MWG introduceert ook een nieuwe categorie: Beste Creatieve Gebruik van een Medium. Cases waarin een mediumtype op een onderscheidende en effectieve manier is ingezet, kunnen in deze categorie worden ingezonden.

Ook nieuw
Vanaf nu dienen media-exploitanten die in aanmerking willen komen voor de titel Media-exploitant van het jaar, hun case moeten inzenden. Tot nu toe werd de winnaar in deze categorie bepaald door de hoogste gemiddelde waardering uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De resultaten van dit online onderzoek zullen blijven meetellen, maar daarnaast gaat de jury de ingezonden case beoordelen.

De wijze van jurering bij de overige categorieën blijven ongewijzigd.

Dit zijn de vanaf nu de 10 AMMA categorieën:
Beste Mediastrategie
Beste Interactieve Mediastrategie
Beste Creatieve Gebruik van een Medium (nieuw!)
Beste Media-innovatie
Mediabureau van het jaar
Media-adverteerder van het jaar
Media-exploitant van het jaar (veranderd!)
Hans du Chatinier-prijs (aangepast!)
Carl Lipp-prijs
YIM Mediatalent van het jaar

De inzendmogelijkheid voor de Amma&;s loopt van maandag 20 januari tot en met vrijdag 21 februari 2014. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te vinden.

De uitreiking vindt net als in 2013 plaats in het DeLaMar Theater in Amsterdam, en wel op woensdag 28 mei.

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in